Ο υδράργυρος έχει χτυπήσει κόκκινοΗ αγαπημένη δραστηριότητα του καλοκαιριού είναι φυσικά τα μπάνια στη θάλασσα! 

Στη σκέψη των περισσοτέρων ανθρώπων, αυτές οι μέρες πιθανόν να έχουν πολλές εσφαλμένες επιλογές φαγητού . Ακόμη  και καθόλου φαγητό και  κατανάλωση παρά μόνο καφέ  σε όλη τη διάρκεια παραμονής στην παραλία. Αν παραμείνετε στη θάλασσα για αρκετή ώρα χρειάζεστε σνακ που θα σας κόψουν την πείνα. Αποδεδειγμένα η θάλασσα ανοίγει την όρεξη!  

Εφόσον, λοιπόν έχουμε φάει το πρωινό μας, μερικές εύκολες λύσεις για το τσιμπολόγημα στην παραλία, είναι τα αυγά βραστά που αντέχουν για πολλές ώρες. Αρκεί βέβαια να είναι σφιχτά βρασμένα και ακαθάριστα.

Μπορείτε επίσης να έχετε μαζί σας:

  • κριτσίνια ολικής ή πολύσπορα
  • κρίθινα παξιμαδάκια
  • σκληρό κίτρινο τυρί και ρυζογκοφρέτες
  • ξηρούς καρπούς(φυσικά ανάλατους & ωμούς)
  • αποξηραμένα φρούτα
  • cream crackers
  • κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • βρασμένο καλαμπόκι
  • τσιπς λαχανικών
  • μπάρες δημητριακών
  • μπισκότα βρώμης, digestive ή πτι μπερ
  • σταφιδόψωμο

Όλα τα παραπάνω αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες και δεν θα χαλάσουν. 

Επίσης, το ιδανικότερο είναι να έχετε μαζί σας κάποιο ψυγειάκι, ώστε να μπορείτε να πάρετε μαζί σας κάποια από τα παρακάτω: 

  • ντοματίνια, αγγουράκιακαροτάκιαελιές  
  • φρούτα δροσιστικά 
  • κεφίρ ή γιαούρτι 
  • τοστάκια με γαλοπόυλα/κοτόπουλο-κασέρι-μαρούλι/ντομάτα ή αντίστοιχα και σαν κρύο σάντουιτς με τορτίγια 
  • κεφτεδάκια 
  • σπιτικά τυροπιτάκια  
  • σπιτική πίτσα ή πίτα 

Να είστε λοιπόν προετοιμασμένοι, ειδικά αν είστε οικογένεια.

Αν μείνετε πολλές ώρες χωρίς να τσιμπήσετε κάτι, το μόνο βέβαιο είναι ότι μετά στο τραπέζι του φαγητού θα καταναλώσετε διπλάσια ποσότητα και ενδεχομένως να αγοράσετε κακής ποιότητας τρόφιμα στην παραλία.